Markkinoinnin
ulkoistaminen.

Tarjoamme asiakkaille markkinointia palveluna,
tarpeisiin sopivaksi räätälöitynä pakettina.

Markkinointia ja sisällöntuotantoa.

 

Markkinoinnin, mainonnan ja sisällöntuotannon ulkoistaminen on muuttuvassa digimaailmassa monesti hyvinkin fiksua.

Monet yritykset pähkäilevät, mitä asioita on viisasta tehdä talon sisällä ja mitä ulkoistaa.
Nykyisin suurin osa yrityksistä taitaakin toimia osittaisella mallilla, eli osa markkinoinnista hoidetaan itse ja osa ulkoistetaan.
Sama malli pätee sisällöntuotantoon, monesti esimerkiksi sosiaalinen media on osittain yrityksen omassa hallinnassa, kun taas vaikkapa videotuotanto useinmiten ulkoistetaan. 

Palvelun räätälöinti.

 

Muodostamme asiakkaille erilaisia palvelukokonaisuuksia tarpeen mukaan.
Joillekin teemme asiasisältöä sosiaaliseen mediaan, toiselle hoidamme Google- ja Facebook -mainontaa, kolmannelle ylläpidämme ja kehitämme verkkosivustoa.

Laskutuksen perusteena on yleensä jokin näistä kolmesta:

1. Kuukausilaskutus sovitusta kokonaisuudesta
– Asiakkaan kanssa sovitaan, mitä kaikkea kuukauden aikana teemme ja laskutamme asiakasta ennakkoon sovitun, arvioituun tuntimäärään perustuvan summan verran.
– Kokonaisuutta on helppo skaalata tai muuttaa tarpeiden vaihtuessa. 
– Kuukausilaskutukseen voi myös sisältyä muutaman kerran vuodessa tehtäviä asioita, esimerkiksi videoita. Näin asiakkaan kustannukset jakautuvat tasaisemmin.

2. Tuntiperusteinen laskutus
– Yleensä paras asiakkaille, joiden tarpeet vaihtelevat suuresti.

3. Projektikohtainen laskutus
– Hyviä esimerkkejä projektikohtaisesti työstä ovat vaikkapa uuden tuotteen lanseeraaminen, rekrytointimainonta tai sisältöstrategian suunnittelu.

  • Jätä soittopyyntö!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.