Creative Gorilla Logo

Video ja sisällön
-tuotanto

Tuotamme asiakkaillemme tekstiä, kuvia sekä videoita. Nämä ovat edelleen viestinnän peruskiviä.


Kun kaipaat kumppania tuotantoihin, helpoin tapa on aloittaa varaamalla ilmainen konsultointi.

Ilmainen konsultointi

Sisällöntuotannot ja

sisältöjen jakelu

Kilpailijoista erottuminen on vaikeampaa kuin koskaan. Ratkaisu tähän ei kuitenkaan aina ole hulluin idea tai suurin budjetti, vaan tilanteeseen sopiva sisällöntuotanto ja sen jakelu sekä löydettävyys.


Tuotamme asiakkaillemme kirjoitettua tekstisisältöä kaikille verkkoalustoille, niin yksittäisten somepäivitysten kuin laajojen asiatekstienkin osalta.


Suunnittelemme ja toteutamme valokuvauksia eri tarkoituksiin, esimerkiksi yleiskuvia verkkosivustolle tai tuotekuvia verkkokauppaan.


Luomme tarinoita myös videon muotoon. Teemme yritysvideoita erilaisiin käyttötarkoituksiin, aina brändivideoista pieniin someklippeihin saakka.



Miksi sisällöntuotantoon pitäisi panostaa?

 

Monet yritykset eivät vielä nykypäivänä käsitä, miksi sisällöntuotanto on niin tärkeää. Kyse ei ole siitä, että sivuston kävijöille tuotettaisiin ilmaista huvia ja ajanvietettä.


Nettisivuston tarkoitushan on yleensä tuoda yritykselle lisää asiakkaita, myyntiä ja kasvua. Tätä pystytään aiheuttamaan mainonnalla, mutta sisällöntuotannolla on myös erittäin suuri rooli. Nykyisin nettiliikenne perustuu pitkälti hakukoneisiin, useinmiten Googleen. Googlehan on valtava yritys, ja pysyäkseen sellaisena, täytyy sen antaa hakukoneen käyttäjille mahdollisimman hyviä ja relevantteja hakutuloksia. Jos näin ei olisi, käyttäjät alkaisivat helposti siirtyä kilpailijoiden tuotteisiin.


Googlen hakutulosten etusivu on arvokas paikka, jonne Google itse ei halua päästää ketä tahansa, vaan käyttää paljon resursseja parhaiden hakutulosten kehittämiseen. Monet ihmiset tietävät, että sivusto löytyy Googlesta helpommin, kun hakusana esiintyy nettisivulla useaan kertaan. Tämä ei kuitenkaan ole ainoa hakutulokseen vaikuttava asia, vaan prosessi on paljon monimutkaisempi.


Yleistetysti sanottuna Google haluaa, että sen haun etusivulta löytyvät sivustot, jotka todella vastaavat hakijan hakuun. Tätä kriteeriä ei täytä esimerkiksi se, että hakusanaa viljellään sivustolla monta kertaa, mutta sen sisällöllinen arvo on nolla.

Jotta sivusto siis oikeasti vastaisi hakijan tarpeeseen, on siellä oltava mahdollisimman paljon tietoa ja sisältöä aiheesta. Teksti on aina hyvä alku, mutta kuvat, videot ja muu sisältö lisäävät arvostusta, saavat käyttäjän viipymään sivustolla pidempään ja näin ollen taas lisäämään Googlen arvostusta sivustoa kohtaan.


Sivuston kävijät myös jakavat mielummin muuta sisältöä kuin pelkkää tekstiä, joka taas aiheuttaa positiivisia asioita sivuillesi mm. lisääntyneen kävijämäärän, tunnettavuuden kasvun ja Googlen arvostuksen nousun myötä.


Kaikki tämä kasvattaa lopulta liiketoimintaasi. Jos haluat lisää vinkkejä myyntisi kasvattamiseen, varaa ilmainen konsultointi.

Esimerkki mainosvideosta:

Tuotantoa kaikkiin kanaviin,

kaikissa muodoissa


Sisällöntuotanto

  • Verkkosivujen sisältö
  • Blogitekstit
  • Some-päivitykset
  • Verkkokauppojen tuotetiedot
  • Copywriting
  • Valokuvaus


Videotuotannot

Sisällön tuottaminen ja jakelu

1. Nykytilan havainnointi


Aloitamme selvittämällä yrityksen nykytilanteen. Mitä on tehty ja mitä kannattaa tehdä, mitä teknologioita on käytössä ja mikä on nykyinen kohderyhmä.


2. Sisältöstrategia


Sisältöstrategiassa määritellään suuntaviivat, mitä tehdään ja kenelle.

On tärkeää ottaa huomioon kenelle viestitään ja miten oston esteitä poistetaan.


3. Sisällöntuotanto


Olipa sisältö tekstiä, videoita, valokuvia tai grafiikkaa, tärkeintä sisällöntuotannossa on ottaa huomioon kaikki kanavat ja että materiaalia voidaan kierrättää mahdollisimman paljon. 



4. Sisällön jakelu maksetuissa ja omissa kanavissa


Sisältöstrategiassa olemmekin jo ottaneet kantaa, millaisiin segmentteihin haluamme vaikuttaa. Omat kanavat ja maksettu mainonta ovat alustoja, missä viemme valitut viestit eteenpäin. Mittaamme toimivuutta ja teemme korjauksia tarpeen mukaan.

Referenssit

Olemme auttaneet lukuisia yhtiöitä erilaisissa tuotannoissa. Yksikään yritys ei ole samanlainen eikä kaikki ongelmat ratkaistavissa samalla kaavalla. Kokemuksesta on kuitenkin hyötyä.

Lisää videoita Vimeossa
  • Lainaus

    Creative Gorillalla on kokonaisvaltainen kyky kehittää myyntiä ja markkinointia."

    - Hanna Viinikainen / Hoviportaat
  • Referenssi logo
  • Referenssi logo
  • Referenssi logo
  • Referenssi logo
  • Referenssi logo
  • Referenssi logo
  • Referenssi logo
  • Referenssi logo

Olemme vuosien aikana saaneet palvella satoja asiakkaita. Tässä pieni ja suppea läpileikkaus.

Share by: