Tuotamme asiakkaillemme kirjoitettua tekstisisältöä kaikille verkkoalustoille, niin yksittäisten somepäivitysten kuin laajojen asiatekstienkin osalta.
Kilpailijoista erottuminen on vaikeampaa kuin koskaan.
Ratkaisu tähän ei kuitenkaan aina ole hulluin idea tai suurin budjetti, vaan tilanteeseen sopiva sisällöntuotanto ja sen jakelu sekä löydettävyys.
Tuotamme asiakkaillemme kirjoitettua tekstisisältöä kaikille verkkoalustoille, niin yksittäisten somepäivitysten kuin laajojen asiatekstienkin osalta.
Suunnittelemme ja toteutamme valokuvauksia eri tarkoituksiin, esimerkiksi yleiskuvia verkkosivustolle tai tuotekuvia verkkokauppaan.
Luomme tarinoita myös videon muotoon. Teemme yritysvideoita erilaisiin käyttötarkoituksiin, aina brändivideoista pieniin someklippeihin saakka.
Hyvin laadittu teksti on digiaikanakin yksi viestinnän perusteista.
Täytyy kuitenkin muistaa, että verkkoon julkaistava sisältö on eri asia kuin vaikkapa esitteiden myyntitekstit. Sisällöntuotannossa on otettava huomioon myös löydettävyys ja markkinointi. Ei ole yhdentekevää, löytävätkö potentiaaliset asiakkaat sivustollesi hakukoneista tai näkevätkö he uudet tuotteesi sosiaalisessa mediassa.
Sisällöntuotannon kannalta on siis tärkeää ymmärtää digitaalista maailmaa. Tämän vuoksi hallitsemme koko polun sisältöstrategian suunnittelusta sisällöntuotantoon ja hakukoneoptimoinnista hakusanamainontaan sekä sosiaalisen median markkinointiin.
Sisältömarkkinointi on laadukasta, suunnitelmallista, tavoitteellista ja jatkuvaa sisällön ja tiedon tuottamista, jakelua ja hallintaa yrityksen eri kanavissa sekä omilla sivuilla.
Minkä ongelman sinun tuotteesi ratkaisee? Miten kerrot sen asiakkaalle? Miten viestisi löytää perille ihmiselle, joka tarvitsee tuotteesi? Miten ostajasta tulee juuri sinun eikä kilpailijasi asiakas?
Sisältömarkkinointi on vastaus kaikkiin näihin kysymyksiin.
Ostavalla ihmisellä on aina ongelma, joka ratkeaa kun tehdään ostos – ja näin yritys saa asiakkaan.
Sisältömarkkinointi perustuu sisältöstrategiaan.
Sisältöstrategia yhdistää monia asioita, ja se pitää sisällään muun muassa yrityksen tavoitteita ja niiden mittareita, kohderyhmiä sekä niiden määrittelyä ja teemoja markkinoinnin sisällöstä.
Sisältöstrategia on myynnin, markkinoinnin ja viestinnän yhteinen työkalu.
Sisältöstrategia ja sisältömarkkinointi ovat myös vahvasti yhteydessä yrityksen brändin kehittämiseen, ja monesti asiakas huomaakin brändinsä vahvistuneen ja kehittyneen sisältömarkkinoinnin seurauksena.
Aloitamme selvittämällä yrityksen nykytilanteen. Mitä on tehty ja mitä kannattaa tehdä, mitä teknologioita on käytössä ja mikä on nykyinen kohderyhmä.
Sisältöstrategiassa määritellään suuntaviivat, mitä tehdään ja kenelle.
On tärkeää ottaa huomioon kenelle viestitään ja miten oston esteitä poistetaan.
Olipa sisältö tekstiä, videoita, valokuvia tai grafiikkaa, tärkeintä on että sisällöntuotannossa otetaan huomioon kaikki kanavat ja että materiaalia voidaan kierrättää mahdollisimman paljon.
Sisältöstrategiassa olemmekin jo ottaneet kantaa, millaisiin segmentteihin haluamme vaikuttaa. Omat kanavat ja maksettu mainonta ovat alustoja, missä viemme valitut viestit eteenpäin. Mittaamme toimivuutta ja teemme korjauksia tarpeen mukaan.
Olemme auttaneet lukuisia yhtiöitä erilaisissa tuotannoissa. Yksikään yritys ei ole samanlainen eikä kaikki ongelmat ratkaistavissa samalla kaavalla. Kokemuksesta on kuitenkin hyötyä.
Olemme vuosien aikana saaneet palvella satoja asiakkaita. Tässä pieni ja suppea läpileikkaus.
Kiitos yhteydenotosta.
Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.
Huppista sattui pieni käpy.
Kokeile myöhemmin uudelleen.
Askonkatu 13, 15100 Lahti
Verkkolaskutusosoite:
Verkkolaskutusosoite ja OVT-tunnus: 003724942836
Operaattori: Apix Messaging Oy
Operaattorin tunnus:
003723327487