Creative Gorilla Logo

Keitä olemme ja miksi teemme työtämme

No, jotenkin ne banaanit pitää ansaita mutta ei kuitenkaan millä keinolla tahansa.

Joskus emme ole yrityksille se oikea taho toteuttamaan asioita ja näissä tilanteissa sanomme sen kyllä heti. Gorillan ideologia onkin, että asiat kerrotaan suoraan niin kuin ne ovat.


Emme perusta liiketoimintaa yksittäisten kampanjoiden tekemiseen ja sitä kautta asiakkaiden rahojen tuhlaamiseen. Muutos syntyy pitkäjänteisellä työllä, missä yhdistyvät strategia, sisältö, teknologia ja mainoskanavat. 

Ohituskaistoja ei ole tarjolla ja tuuri on aina ansaittava.


Joidenkin asiakkaiden kanssa teemme matkaa yhdessä pitkänkin aikaa, toiset haluavat vain perusasioiden kunnostamisen ja prosessien aloittamisen sekä yhteistyötä silloin tällöin.


Suurin osa asiakkaistamme kuitenkin käyttää meitä ostopalveluna, eli aluksi määritellään yrityksen tarpeet ja sen jälkeen toimimme osana asiakkaan tiimiä ja johdamme muutosta.


Creative Gorillan ydintiimi on kolme ammattilaista, jotka ovat toimineet myynnin, markkinoinnin ja teknologian parissa viimeiset 20 vuotta.

  • Lainaus

    Gorillan ideologia on, että asiat kerrotaan suoraan niin kuin ne ovat"

Kokenut sissijoukko valmiina

Jani Niemi

Kuvaa tulossa

(Eerika ei tykänny kuvastaan 😅)

Eerika Niemi

Arvot, joihin uskomme

01

Suorapuheisuus

Asiat kerrotaan niinkuin ne ovat, turhaan kaunistelematta tai kiertelemättä.

02

Ei pikavoittoja

Monet odottavat yritystoiminnassa pikaisia muutoksia. Lottovoittoja. Me uskomme, että kaikki muutos on pitkäjänteisen työn tulosta.

03

Ihmiset ensin

Loppupeleissä aina on kyse ihmisistä. Yritystoiminnassa, markkinoinnissa, myynnissä. Ajatellaan siis ihmisiä aina ensin.

04

Teot

Me olemme sitä mieltä, että asioita tulee tehdä. Ei auta suunnitella jos asiat jäävät suunnittelupöydälle.

Share by: