Hakusana-

markkinointi.

Google AdWords on hakukone Googlessa
tuotettavaa hakusanamainontaa.

Creative Gorilla hakusanamarkkinointi

Mitä on hakusanamarkkinointi?

 

Hakusanamarkkinointi on internetin hakukoneissa (kuten Google) tapahtuvaa mainontaa.
Googlea käyttäessä mainokset ilmestyvät hakutulosten yläpuolelle sivun yläosaan. Googlen AdWords -hakusanamainontaa käyttämällä varmistetaan, että yrityksesi näkyy, kun sen tuotteisiin tai toimialaan liittyviä hakuja tehdään.

Hakukonemarkkinointi eli SEM (Search Engine Marketing) on kaikkein nopeimmin kasvava digitaalisen mainonnan muoto. Se on myös erittäin kustannustehokasta näkyvyydenhallintaa yrityksellesi sekä markkinointia, jonka tulokset ovat tarkasti mitattavissa.

 

Miksi minun pitäisi käyttää hakusanamainontaa?

 

Hakusanamainonnassa eli hakukonemainonnassa (Pay-Per-Click, PPC) maksat vain kävijöistä, jotka ovat kiinnostuneita sivustasi, eli klikkaavat mainosta. Itse mainonnan näyttäminen ei siis maksa mitään, joten et maksa turhasta.

Hakusanamainonta on tarkasti kohdennettavaa, erittäin kustannustehokasta ja mitattavaa mainontaa. Myös hakusanamainonnan ROI (Return on Investment) on tutkitusti erinomaista.

Creative Gorillan tekemät hakusanamainontakampanjat suunnitellaan tarkasti ja hakusanojen valinta sekä itse mainosten tekstit mietitään huolella. Myös kampanjan kohdennus on tärkeää, esimerkiksi vain yhdessä kaupungissa toimivan yrityksen ei kannata mainostaa vaikkapa koko Suomen alueella.

Parhaiden ja tuottavimpien hakusanojen löytäminen on monesti jatkuva prosessi. Meillä kampanjoita ja mainoksia seurataan ja muokataan tarpeen mukaan jatkuvasti.

 

Näin toimimme:

 

1. Mainosbudjetin määritteleminen
Mainosbudjetin suuruus vaihtelee paljon asiakkaan ja tavoitteiden mukaan.
Budjetti määritellään aina yhdessä asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti.

2. Tavoitteiden suunnittelu
Perehdymme aina ensin asiakkaan toimialaan, jonka jälkeen
hakusanamainonnan tavoitteet suunnitellaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.
Tavoitteet riippuvat tietysti asiakkaan omista tavoitteista, mutta myös toimiala vaikuttaa niihin.

3. Mainonnan suunnittelu ja toteutus
Suunnittelemme ja toteutamme sopivat hakusanat, kampanjat ja mainonnan.

4. Mainoskampanjan seuranta
Seuraamme jatkuvasti kampanjan toimivuutta ja tuloksia
sekä teemme muokkauksia tarpeen mukaan.

5. Raportointi
Raportoimme mainoskampanjan tuloksista säännöllisesti asiakkaalle.

Tiesitkö, että:

 

  • 88% netin käyttäjistä turvautuu hakukoneisiin etsiessään tuotteita ja palveluita
  • 58% käyttäjistä vertailee tuotteita netissä ennen ostopäätöstä
  • Jätä soittopyyntö!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Copyright © 2017 · | Creative Gorilla Oy