Välillä on hyvä pysähtyä ja miettiä missä ollaan ja minne ollaan menossa. Emme heiluttele vain käsiämme, vaan kun heiluttelu loppuu laitamme samat kädet syvälle multaan.
Autamme asiakkaitamme konsultoimalla myyntiä, markkinointia ja rekrytointia muodostamalla selkeitä prosesseja ja strategioita.
Törmäämme usein siihen, että yrityksessä kaikki muu on kunnossa paitsi myynti ja myyntiviestintä, strategia tai itse prosessi. Tekeminen on näennäistä ja osaamistaso strategian ja myyntiviestinnän edistämiseksi yrityksen sisällä puuttuu.
Usein rekrytoidaan ”markkinointiosaaja”, jonka kompetenssi ei käytännössä yksinkertaisesti riitä viemään strategista muutosta läpi.
Esimerkiksi myyntiviestinnässä pitää osata myös ihan sitä myyntiä.
Myyntiviestintä on myös monitasoista: teknologia, markkinointi, sisällöntuotanto sekä kaiken tämän yhdistäminen prosessiksi niin, että sitä voidaan mitata ja tehdä päätöksiä sen avulla.
Konsultointi räätälöidään aina erikseen jokaiselle yritykselle.
Voimme konsultoida pientä osa-aluetta tai isompia kokonaisuuksia.
Jotta pysyvä muutos voi tapahtua, on ensin selvitettävä missä mennään nyt ja mikä on haluttu tahtotila. Puhumme myös ongelmanmääritys vaiheesta, jossa on tarkoitus pureutua ongelmaan, ei ratkaisuihin. Juttelemme siis kanssasi yrityksen nykytilasta ja kipupisteistä.
Stategiavaiheessa paneudumme tarkemmin siihen miten, eli mitä asioita tulisi muuttaa, jotta haluttuun tahtotilaan päästään. Yhdessä luomme markkinointiin ja myyntiin selkeän strategian ja mittarit. Strategia sisältää yleensä isot suuntaviivat mitä muutos vaatii, jotta se toteutuisi (MWB).
Kun strategia on valmis ja tiedämme miten mittaamme onnistumista, on aika aloittaa sisäinen ja ulkoinen viestintä muutoksesta. Konkreettisina toimina ovat esimerkiksi
yritysvideot,
mainosvideot,
digitaalinen markkinointi,
sisällöntuotanto
sekä erilaiset kampanjat.
Jotta tiedämme olemmeko kulkemassa matkaa oikeaan suuntaan,
mittaamme tuloksia
ja strategian toteutumista koko matkan ajan. Muodostamme mittarit miettimällä, mitkä sisäiseen laskennan kohdat vaativat huomiota ja muutamme kohdat KPI -mittareiksi.
Olemme auttaneet lukuisia yhtiöitä markkinointi, myynti ja rekrytointi -prosessien kehityksessä. Yksikään yritys ei ole samanlainen eikä kaikki ongelmat ratkaistavissa samalla kaavalla. Kokemuksesta on kuitenkin hyötyä.
Olemme vuosien aikana saaneet palvella satoja asiakkaita. Tässä pieni ja suppea läpileikkaus.
Kiitos yhteydenotosta.
Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.
Huppista sattui pieni käpy.
Kokeile myöhemmin uudelleen.
Askonkatu 13, 15100 Lahti
Verkkolaskutusosoite:
Verkkolaskutusosoite ja OVT-tunnus: 003724942836
Operaattori: Apix Messaging Oy
Operaattorin tunnus:
003723327487