Myynnin rooli tiedonantajana tuotteista/palveluista on vähentynyt oleellisesti. Asiakkaat tuntevat tuotteesi/palvelusi jo ennen myyjän kohtaamista. Mikä on myynnin rooli nykypäivänä?
Jos kaipaat vastauksia ja apua niin varaa ilmainen konsultointi ja keskustellaan lisää!
Autamme yrityksiä ymmärtämään, mitkä myyntiviestinnän osa-alueet vaikuttavat positiivisesti yrityksen myyntiin.
Koska yritys tarvitsee erottuvan, kiinnostavan ja ymmärrettävän tarinan, jota pitää johtaa ja mitata.
Kirkasta ja tarinallista ydin: Liikeidea, Tavoitepositio, Kilpailuetu, Missio, Visio, Arvot, Strategia
Muotoile:
Kasvun kiihdyttäjät: 1 ja 2 (valitaan aluksi tärkeimmät segmentit)
Varmista oikeat ohjelmistot ja teknologiat: Mitä yrityksellä on olemassa ja mitä yritys tarvitsee.
Olemme auttaneet lukuisia yhtiöitä markkinoinnin ja myynnin prosessien kehittämisessä. Yksikään yritys ei ole samanlainen eikä kaikkien ongelmat ratkaistavissa samalla kaavalla. Kokemuksesta on kuitenkin hyötyä.
Olemme vuosien aikana saaneet palvella satoja asiakkaita. Tässä pieni ja suppea läpileikkaus.
Kiitos yhteydenotosta.
Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.
Huppista sattui pieni käpy.
Kokeile myöhemmin uudelleen.