Yritykset tarvitsevat valokuvia mitä erilaisimpiin käyttötarkoituksiin.
Suunnittelemme valokuvausprojektin yhdessä asiakkaan kanssa sekä budjetin, sisällön että toteutuksen osalta.
Kustannukseen vaikuttaa moni asia, ja monesti suosittelemmekin asiakkaalle sopivaa toteutustapaa
annetun budjetin perusteella.
Ennen projektin aloitusta kannattaa pohtia etukäteen seuraavia asioita:
Lukumäärän ei tarvitse olla tarkka, haitari riittää.
Jos kuvataan erimerkiksi tuotteita, montako erilaista tuotetta kuvataan.
Studio, autenttinen ympäristö, joku muu? Monesti tämä suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.
Tämä riippuu monesti pitkälti käyttötarkoituksesta. Jos kyseessä on vaikkapa verkkokaupassa myytävä pakkaus, tuote yleensä kuvataan ilman taustaa, jolloin se pystytään liittämään eri värisiin taustoihin ongelmitta. Samaa tuotetta voidaan lisäksi kuvata myös käyttöympäristössään tai siitä voidaan ottaa erilaisia fiiliskuvia markkinointitarkoituksiin.
Näkyykö kuvassa ihmisiä vai ei.
Mihin lopullista kuvaa käytetään? Toteutuksen kannalta on tärkeää tietää, käytetäänkö kuvaa pienenä ruutuna vaikkapa Facebookissa tai seinän kokoisena lakanana katukuvassa.
Valokuvauksen hintaan vaikuttaa kuvaamiseen käytettävä aika sekä valmiiden, käsiteltyjen kuvien määrä.
Yleensä kokonaishinta on noin 500 – 1500 € (+alv 24%). Hinta ei sisällä mahdollisia maskeerauskuluja, tilavuokria tms.
Olemme vuosien aikana saaneet palvella satoja asiakkaita. Tässä pieni ja suppea läpileikkaus.
Kiitos yhteydenotosta.
Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.
Huppista sattui pieni käpy.
Kokeile myöhemmin uudelleen.
Askonkatu 13, 15100 Lahti
Verkkolaskutusosoite:
Verkkolaskutusosoite ja OVT-tunnus: 003724942836
Operaattori: Apix Messaging Oy
Operaattorin tunnus:
003723327487